Background

Barevná Revoluce

Zní to grandiózně, však?
Proč by nemělo, revoluce se taky nekoná několikrát do roka, je to spíše taková intuitivní akce, která si vždy svůj čas najde...
Abych uvedl věci na pravou míru, cosi ve mě se už dlouhou dobu bouří, hraje si to tam na hrdinu. Popravdě jsem nečekal, že by to mohlo dojít tak daleko, ale staniž se...

Měl jsem se držet tématu,
nad vzorkem spermatu.

Vskutku, měl jsem geniální plán, hodný Fantomase, lenost je však někdy silnější než já. Obvykle mne nepřepadne, spíše mne pomaličku přepadává, dohlodává, jako (šťavnaté) jablko, až ze mne nakonec zbude jen ohryzek.
A bohužel, to samé, nebo alespoň něco tomu dost podobné se stalo i v tomto případě.
Zmiňovaný plán, tedy blog řízený mimozemšťanem, nechápajícím lidské pravidla a zvyky tedy zůstal nevyužit. Doteď.
A když návrat, tak pořádný. Famfáry a potlesk sice neuslyšíte, ale moje vize nastupuje v plné síle. Partička stvoření, starající se o tento blog, novátorský přístup přeci jenom nezapřu. Každá z obludek má již vypracovaný vlastní styl psaní, s trochou snahy i minulost, záliby a vše ostatní, pokud by to bylo třeba někde zmínit.
Nalezl jsem skrytou můzu, nesoucí název "Odhodlání něco dokázat" a ta mě nakopává vpřed, dokonce ani sedět nemohu. Odhodlání spravovat svůj vlastní tým (který tvořím paradoxně pořád jenom já).



Domokun, samozvaný vládce a panovník tohoto blogu.
Velmi objektivně kritizuje (nic jiného ani neumí) nás, lidi, naše chování, zvyky a aktuální věci, které hýbou světem.



Mystifikátor
Jak pravý rčení: Ojebávačů je mnoho, ale pravý mystifikátor je jen jeden



Šuhaj
Velice skeptické stvořeníčko, v jehož společnosti by vydržel leda nadopovaný Einstein... Neustálé otázky a následný nechápavý výraz...



Tentokopf

Co dodat, v každém týmu MUSÍ být psychedelický blázen (a jestli v nějakém někdy nebude, spadnou vám na hlavu všechny zákony fyziky a megatroniky).

O konkrétnějších zaměřeních potvůrek se dozvíte za nedlouho, možná že to nebude "in a minute", takže se omlouvám nedočkavcům, klepajícím se u počítače a sledujícím můj blog, aby si přečetli další článek (nestyďte se, já vím že tam někde jste!)

Categories: Share