Background

Sladká uchylná telenovela

Tak řekni,
jak to děláš,
ten výraz,
když jsi zmizelá. (š)
Když nevíš, kde jsem já,
a já zas nevím, kde jsi ty,
hrajem si na hermafrodity,
žádné celibáty. City...

Snad chvíli trvá,
než jsi okouzlená.

Ach ano,
jsi krapet komplikovaná,
né já si nestěžuju,
přede mnou žádná zábrana,
to za to stojí,
naše těla se propojí,
však jsme už dávno svoji,
u tebe, u mě v pokoji...

Páč spolu jsme jak podnapití,
re-tar-do-va-ní transfestyti,
ehm-ehm-ehm,
vzájemní paraziti...
...tebe by nebral, jen jeden, z desíti...

Neuniknu asi nikam,
a proto nikam neunikam,
jsem z tebe mentálně vedle (paf), (pif, paf, pif, paf),
jako ten smrk (eee, jedle).
...kam se na tebe hrabe Kropáčková od vedle...


Mám tě nastudovanou,
potají patlám tvou maketu,
beze mě,
jsi jako narkoman bez fetu.
To za to stojí,
a zvědavost ukojí,
však jsme už dávno svoji,
u tebe, u mě v pokoji...

Každý úsměv,
je mi odměnou,
a každé slůvkou,
představou úchylnou.
To za to stojí,
pohlavní ústrojí,
však jsme už dávno svoji,
u tebe, u mě v pokoji...

Páč spolu jsme jak podnapití,
re-tar-do-va-ní transfestyti,
ehm-ehm-ehm,
vzájemní paraziti...
...tebe by nebral, jen jeden, z desíti...

Neuniknu asi nikam,
a proto nikam neunikam,
jsem z tebe mentálně vedle (paf), (pif, paf, pif, paf),
jako ten smrk (eee, jedle).
...kam se na tebe hrabe Kropáčková od vedle...

Categories: Share