Background

Co přináší staronový FILTER?




Ve předu Depeche Mode, v zadu divná osoba ženského pohlaví s úsměvem namalovaným ve photoshopu. Předek je jednoznačně lepší, však hlavně kvůli němu jsem si nový Filter kupoval.
Najdete v něm ovšem i spoustu jiných věcí, krom nezáživného rozhovoru s Andrewem Fletcherem o tom, jak rádi mají depešáci Obamu...

Za zmínku určitě stojí skvělý článek o domácí výbavičce každého skladatele. Protože se celkem aktivně snažím něco splácat dohromady, rady kolem syntezátorů a zvukovek mi přišli celkem vhod. Vy se divíte, že mimozemšťani skládají hudbu? Ó, ano, vsak by jste jen nevěřícně pokyvovali hlavou, kdybych vám řekl, kolik světoznámích hitů jsme složili my! Ehm, to sem vlastně nepatří, radši vás nechám ve slizkém nevědomí! Profesionálním producentům sice moc nedůvěřuji, ale Escon Waldes si mě něčím získal.

A hned za tímto článkem je genialita sama: Někdo tam nahoře si konečně uvědomil, že hudební internetová scéna není jen o profesionálních hudebních serverech. Jsme tu i my, blogaři!!!
Ano, správně, v novém Filtru není nic jiné, než článek zaobírající se blogy. (Páni, chtěl jsem napsat "článek o blo...", ale zjistil jsem, že absolutně nevím, jak se ta píše!)
Čistě pro informaci, tento blog tam není z psychedelických důvodů uveden...

Rozhodně inspirativní je článek "Věštíme z koule", plný konspiračních teorií a predem jasných odhadů. I když Jacksonovi bych dal ještě malou naději, to serepetička na srdci se dá přece přeplastikovat!

Zbytek časopisu se skládá z průměrných blafů, jako je článek "Filter Hudební Ceny 08", retro článek o návratu Blur na hudební scénu, nebo Filter průvodce... I přesto zajímavé čtení, pokud se aspon trochu zajimate o hudbu.
Filter sliboval nový desing, netroufnu si ho hodnotit - zase takovy fanousek Filteru nejsem. Pochybné CD s českými "HITy" z roku 2008 jsem ani nestrčil do hifi věže, protože naše (vaše) hudba mě vůbec neláká. Co naplat, časák se koupit vyplatí.

Categories: Share